Zwrot, wymiana i reklamacja

Zwrot / Odstąpienie od umowy

Uzupełniony formularz zwrotu, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu dołącz do pudełka ze zwracanym obuwiem. Sprawdź dokładnie czy podałaś poprawne dane. 

Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanym obuwiem na adres:
De’Luna Shoes
ul. Spacerowa 29e
35-601 Rzeszów

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami. Koszt odesłania zwracanego obuwia ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszej siedzibie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

Wymiana

W sklepie LunaShoes.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych produktów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru powyżej.

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś zwrotu obuwia. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, PayU, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

Reklamacja

Uzupełnij formularz reklamacji, który znajduje się na tej samej stronie co dowód zakupu i dołącz do pudełka z reklamowanymi butami. Zaznacz na nim, że reklamujesz obuwie oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś poprawnie wszystkie dane.

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj.

W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu skontaktuj się z nami:
mailowo na adres info@lunashoes.pl, lub telefonicznie pod numerem 537 596 459‬ (Nasza infolinia jest do Twojej dyspozycji od pon. do pt. w godz. 8.00-20.00)

Nasz zespół udzieli Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane obuwie.

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w naszej siedzibie. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności: PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.