FAQ

Moje zamówienie - Szpilki ze skóry

Szpilki ze skóry – Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Możesz również sprawdzić status klikając w Moje konto > Zamówienia. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-7 dni natomiast wysyłka do 24 godziny w dni robocze.  Należy zwrócić uwagę, że zamówienia na buty od producenta NoeVision realizowane są w maksymalnie 7 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia (od 24-48 godzin w dni robocze). Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie w drodze – numer przesyłki, byś mogła śledzić jej status. Od tego momentu już tylko chwila dzieli Cię od przymierzenia swoich nowych wygodnych szpilek – szpilki ze skóry!

Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne gdyż aktywuje się on z opóźnieniem. Nie powinno to trwać dłużej niż 24 godziny.

W przypadku dostawy Kurierem DHL – w przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce. Dodatkowo, śledząc przesyłkę na stronie DHL, możesz sprawdzić przybliżone godziny dostawy. W przypadku darmowej dostawy  Poczta Polska nie ma takiej możliwości.

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia. Natomiast jeśli wybrałaś płatność przy odbiorze – do momentu mailowego potwierdzenia zamówienia. W innych przypadkach skontaktuj się z nami.

Jeżeli jest to zamówienie pobraniowe, a nie zostało jeszcze potwierdzone wystarczy się z nami skontaktować.

Wszystko zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś/eś. Zamówienia płatne z góry przelewem PayU, przelewem tradycyjnym lub PayPal należy opłacić w terminie 5 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zamówienia płatne przy odbiorze należy mailowo potwierdzić w terminie 48h od jego złożenia. Wiadomość potwierdzającą otrzymasz tuż po złożeniu swojego zamówienia na adres e-mail przypisany do zamówienia. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie w sklepie.

Nasz system sklepowy zapisuje każde zamówienie jako osobne zlecenie, które przechodzi przez kilka procesów informatycznych, przez co nie mamy możliwości połączenia wielu procesów w jedno.

Metody płatności i dostawy

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), przelewem tradycyjnym, za pomocą PayPal lub przy odbiorze (może być czasowo wyłączone ze względów logistycznych). Przesyłka dotrze do Ciebie z pomocą: Kurierów DPD, Poczty Polskiej lub UPS. Pamiętaj, że nie każda metoda dostawy jest dostępna dla każdej metody płatności lub kraju dostarczenia. Zachęcamy, aby dodać produkty do koszyka , a zanim podasz swoje dane będziesz mogła skonfigurować swoje zamówienie  i wybrać odpowiednią dla Ciebie metodę płatności i dostawy.

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – skorzystaj z szybkich płatności PayU i dostawy DHL.
To najszybsza konfiguracja. Pamiętaj jednak, że zamówienia są realizowane zgodnie z terminem realizacji, który wynosi 24 godziny dni robocze, a dla butów od NoeVision 7 dni roboczych. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki (24-48 godzin w dni robocze).

Jeżeli nie chcesz przepłacać, skorzystaj z darmowej dostawy. Należy spełnić 3 warunki:
– wybrać metodę dostawy Darmowa
– zaznaczyć płatność z góry (np. PayU lub przelew tradycyjny)
– dodać do koszyka produkty o wartości powyżej 150zł

Dane wygnerowane przez naszego operatora płatności PayU zawsze zaczynają się od oznaczenia kraju Odbiorcy przelewu PL-Polska. Prosimy pomiń skrót PL i skopiuj same cyfry. Wykonując przelew tradycyjny, nie zmieniaj żadnego innego pola : danych adresowych, tytułu oraz kwoty przelewu.

W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się link do płatności. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaś/eś szybki przelew PayU lub PayPal, zostaniesz przekierowana/y na stronę płatności. Wybierz swój bank, zaloguj się i opłać zamówienie. Jeżeli wybrałaś/eś płatność przelewem tradycyjnym, aby pobrać numer konta kliknij w “link do płatności”. Skopiuj wszystkie dane i zrób przelew na wskazany numer konta. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 5 dni.

Sklep De’Luna Shoes – Wygodne Szpilki prowadzi sprzedaż wysyłkową i nie posiada własnych punktów odbioru. Kuż nie długo, w trakcie składania zamówienia znajdzie się możliwość wybrania opcji dostawy “odbiór w punkcie UPS”. Przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego punktu, skąd będzie można ją odebrać w ciągu 10 dni. Szczegóły wkrótce. 

Zwroty i wymiany

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, proszę odeślij w ciągu 14 dni przesyłkę z butami na adres :
De’luna Shoes Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Spacerowa 29e
35-601 Rzeszów

Do paczki dołącz protokół zwrotu (jest on na tej samej stronie co dowód zakupu).  Na Protokole podaj czytelnie wszystkie dane. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane buty trafią do naszego magazynu.

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia w sklepie. Proszę odeślij do nas buty wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać buty w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie Szpilki ze skóry. Pamiętaj, że zwracane obuwie nie może nosić śladów użytkowania oraz powinny być w nienaruszonym stanie.

Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej. Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów. Najtańszą opcją będzie paczka ekonomiczna – jej koszt oscyluje w granicach 13zł. Sprawdź cennik Poczty Polskiej: http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczka_pocztowa.html

Otrzymujemy informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś przesyłkę. Po odebraniu przez nas paczki otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

Reklamacje

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane obuwie do naszego magazynu.

Reklamację należy zgłosić, gdy buty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione obuwie nie spełnia oczekiwań np. z powodu nieodpowiedniego rozmiaru. Dokładne informacje znajdziesz na dowodzie zakupu dołączonym do przesyłki.

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu obuwia.  Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać buty w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.